De Doordenkers: “Ook cultuur heeft een businessmodel nodig”
Eens per maand komen De Doordenkers bijeen. Online ondernemers laten zich doorzagen door 25 vrije geesten. Een snelkookpannetje.
Zo’n startup moet reeds een werkend product hebben; voor de pijnpunten en obstakels zetten De Doordenkers zich belangenloos in. Om het product te verbeteren, om mee te denken over marketing, interface, techniek, en alles wat er nog meer bij komt kijken.
Glasnosticus Maarten Bronts (zelf ook Doordenker) maakte deze reportage in het Innovatielab in Het Paleis. Aan het woord: Martijn de Haan (één van de doorgedachte ondernemers met ofthemu.se), Doordenkers Geert Jan Schipper, Annemieke Verhoeff, Jesse Schaap, Dominique de Maa en Patrick Loonstra.
Heb je zelf ook een goed idee dat je wilt laten doordenken? Mail dan naar maarten@Glasnostici.nl
Misschien kunnen we dan een Doordenkende Glasnost-avond organiseren.
Werkt de audio niet? Hier is de kale mp3: http://www.Glasnostici.nl/wp-content/uploads/2012/05/reportage-De-Doordenkers-cut-Glasnost.mp3
Podcast: Embed